Forums Help & support Mot de passe oublié

This topic contains 2 replies, has 2 voices, and was last updated by  rasadda 1 week, 6 days ago.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #38603 Reply

    JAMILA BEN TAKKOUK

    Bonjour, comment réinitialiser le mot de passes s’il vous plaît ?

    #38608 Reply

    Prabhukumar R
    Moderator

    Hello JAMILA,

    AxCrypt will allow the users to decrypt the encrypted file with the original password which is used for encryption.

    Please use the AxBruteForce tool to recover the encrypted files.

    We have simple software allowing you to try to find password, and you can download the most recent version from https://account.axcrypt.net/Download/AxBruteForce.exe   and read of how to use it at https://www.axcrypt.net/axcrypt-brute-force/ . Please note that we cannot provide support beyond this.

    If you do not remember the password to your account, you can always reset it. This is not a way to recover encrypted files! It’s only to allow you to sign in to the AxCrypt app and web. The new password will be used to encrypt new files. Go to https://account.axcrypt.net/Home/PasswordReset to do this, or you can also go there from AxCrypt with File | Options | Password Reset. For more info about Password Reset: https://www.youtube.com/watch?v=O6whtjSb3pc and https://www.axcrypt.net/blog/password-reset-and-axcrypt

    Still, if you are facing any issues, please write to Support@axcrypt.net. we are happy to help you.

    • This reply was modified 1 month, 4 weeks ago by  Prabhukumar R.
    #39644 Reply

    rasadda

    Étape 1 : Accédez à la page de connexion Rendez-vous sur la page de connexion du service où vous avez oublié votre mot de passe.
    Étape 2 : Cliquez sur “Mot de passe oublié ?” Vous verrez généralement un lien comme “Mot de passe oublié ?” ou “Réinitialiser le mot de passe”. Cliquez dessus.
    Étape 3 : Entrez votre adresse e-mail ou votre nom d’utilisateur Vous serez invité à entrer l’adresse e-mail ou le nom d’utilisateur associé à votre compte.
    Étape 4 : Vérifiez votre e-mail Le service vous enverra un e-mail avec un lien pour réinitialiser votre mot de passe. Ouvrez cet e-mail et cliquez sur le lien de réinitialisation.
    Étape 5 : Créez un nouveau mot de passe Une fois que vous avez cliqué sur le lien, vous serez redirigé vers une page où vous pourrez entrer un nouveau mot de passe. Assurez-vous que votre nouveau mot de passe est sécurisé (longueur suffisante, mélange de lettres, chiffres, caractères spéciaux slope online).
    Étape 6 : Connectez-vous avec votre nouveau mot de passe Une fois le mot de passe réinitialisé, vous pouvez vous connecter avec votre nouveau mot de passe.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Reply To: Mot de passe oublié
Your information: